Philipijnen we komen dr aan.!! - Reisverslagen van Jeroen en Mirella van Rosmalen - WaarBenJij.nu Philipijnen we komen dr aan.!! - Reisverslagen van Jeroen en Mirella van Rosmalen - WaarBenJij.nu

Philipijnen we komen dr aan.!!

Och och toch...het komt dan eindelijk in zicht...
Nu nog 8 weken en dan gaan we eindelijk naar de Filipijnen toe.!
Ruim een half jaar geleden was het landje prikken op de landkaart en zooo lastig om een keuze te maken waar we dit jaar naar toe zouden gaan.
In 2013 waren we in Thailand en dat is ons super bevallen.!
Tja maar we wilden toch iets anders en dus werd het knopen hakken...
Azie stond eigenlijk al vast dus hadden we al wat richting :-)
Van Laos tot Bali en van Vietnam tot China alles al virtueel bereist maar uiteindelijk viel de keuze op de Philipijnen.!
We hebben ons goed voorbereid en alles geregeld dus wat ons betreft kan ie.!
We vertrekken vanaf Schiphol waar we koers zetten naar Dubai met unne A380. Daarna uurtje of 3 de benen strekken en dan plankgas door naar Angeles waar we een nachtje zullen bijkomen.
Al met al gaat het gebeuren op 30 october en word vervolgd.!!