We zijn dr.!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen en Mirella Rosmalen - WaarBenJij.nu We zijn dr.!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jeroen en Mirella Rosmalen - WaarBenJij.nu

We zijn dr.!!

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Mirella

30 Oktober 2013 | Thailand, Bangkok

Zo...en dan zijn we dr eindelijk.!
De reis is eigenlijk we meegevallen al is het op een gegeven moment genoeg geweest.
De vlucht was Amsterdam naar Kuala lumpur was vergeven met drankjes en maaltijden haha en de kost dus helemaal niets in tegenstelling met de vluchten die wij gewend zijn.! ze begonnen met een bladje bier dus een prima bedrijf da Malaysia airlines zeg ik je.

Na een 12 uurtjes geland in Malaysie en dan rap de verbinding zoeken naar Bangkok.Tja en dan sta je daar op de luchthaven van Bangkok....
Het is hier al een bedrijvigheid van jewelste zeg.!besloten om toch maar de trein naar het centrum te nemen en dan maar kijken waar ons hotel moet zijn.

Op het laatste station eruit gegaan en nu maar kijken of we in de buurt zijn...Ha nee dat was dus niet en na een half uur lopen door de stank en hitte gaven we het op.. niet te doen hoor.Nu maar eens een taxi proberen te scoren en na veel kabaal en een hand gebarende thai blijkt er een gele taxi op komst te zijn die ons voor 200 baht wel zal brengen.! mmm das nog geen 5 euro en klinkt wel verdacht... Maar goed toch ingestapt en die thai ruim een half uur door heel bangkok gecrost(zo leek het) en warempel we zijn dr.!! en dat voor een 200 baht.! tja heeft Mirel hem nog ff dik getipt met 20 baht.!
Moe en voldaan en snakkend naar een koud thais biertje ploffen we neer in het kamertje.! tis niet echt groot maar alles werkt en is schoon.! en wat nog beter is dat we midden in de actie zitten.!! vanuit het raam kijken we neer op een drukke straat en alles is vergeven met bars en stalletjes.! mooi.!
De prijzen hier zijn inderdaad om te gillen en kost naar onze begrippen bijna niets en je voelt je echt king and queen.!
Dus waarom niet we gaan ons eens lekker verwennen met een heuse voetmassage..
En deze dames kunnen dr wat van zeg.! onderbenen voeten en schouders zijn flink onderhanden genomen voor een half uur.! En voor die 6 euro (samen) wist ik niet dat ik zoveel vast zittende spieren had.!

Daarna nog heerlijk rondgelopen en genoten van het drukke leven hier in Bangkok.!Wat we wel vinden is dat het allemaal niet zo heel erg mooi afgewerkt is maar er ligt gewoon geen papiertje op straat.! Heel raar met zoveel mensen..
Na een nachtje te hebben overgeslagen is het voor ons om 20:00 mooi geweest en gaan slapen... op naar de volgende dag.

• 30 Oktober 2013 - 07:15

Antoinette Van Rosmalen Jansen:

Ha broer en sz,

Fijn dat de reis goed verlopen is. Wat jullie beschrijven daar, klinkt als uit de films die ik wel eens van Bangkok gezien heb.
    Geniet van alles en laat je maar vaak masseren als het toch zo goedkoop is.

groetjes en kus

• 30 Oktober 2013 - 08:59

Valet:

Hey vakantiegangers!!

Klinkt echt super, een bladje bier op het vliegtuig ja?
    Ook echt apart dat het zo schoon is overal, zou je toch niet gauw verwachten.
    Erg leuk zo dit reisverslag!! Hoop snel weer van jullie te horen.

Heeele dikke kus, (bonus)dochter ! Xxxxx

• 30 Oktober 2013 - 15:14

Pa En Ma V D Meer:

Als het zo goed koop is dan hoef je niet meer te pinnen,
    dan heb je aan die 6000 bath wel genoeg.(geintje)
    Ik had niet gezien dat dit zo kon.
    Daarom had ik vanmorgen een mail gestuurd 8 uur vanmorgen.
    Dit is wel leuk zo,kost niks.

Groetjes Pa en Ma.