Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jeroen en Mirella Rosmalen - WaarBenJij.nu Singapore. - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Jeroen en Mirella Rosmalen - WaarBenJij.nu

Singapore.

Door: Jeroen&Mirella

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Mirella

06 Juni 2015 | Singapore, Singapore

Yess laatste nacht zo in het overweldigende Singapore.
Na 2 dagen rondslenteren in deze grote stad met alle hi tech snufjes is het voor ons tijd om weer naar Malesie te gaan.
Jongens jonges wat een geregelde stad is dit...overal hangen bordjes met dingen die je niet mag doen en hoe het wel zou moeten.
Een openbaar vervoersnet dat wel uit 2030 afkomstig is,en de malls hier zijn er echt overal en het lijken er wel honderden.
Tel daar de enorme prijzen erbij op plus de hitte hier,en je bent klaar om weer verder te gaan.
We waren trouwens al best wat gewend met prijzen.
Op de heenreis in Dubai genoten van alleen 2 hamburgers (wel met bacon) afrekenen 32 us dollar.!!
Maar in Kuala Lumpur op het vliegveld genoten we van 2 quarterpounder menu's voor 4 euro.!! haha ja hoe kan het allemaal.
Morgenvroeg pakken we de bus die ons naar Melaka gaat brengen in een uurtje of 3 schatten we.
Daarna is het nog een 4 nachten verblijven en dan met de bus naar Kuala Lumpur waarna de vakantie er voor ons op zit helaas.
Maar zo ver is het nog niet dus gaan we nog heerlijk relaxen de komende dagen.!!
Grtz van ons.
P.s foto's plaatsen lukt steeds niet goed.